17 tammikuuta 2014

Mikä on tarpeeksi mustaa päivän fiilikseen?

Tuli kulutettua hieman aikaa blogien ihmeellisessä maailmassa koulusta päästyäni, ja tajusin, että mä lueskelen mieluiten erilaisista tyyliblogeista. Aika järkytys. Itse kun olen ihan tumpelo, mitä muotiin ja vaatteisiin tulee, ja valitsen päivän vaatteet lähinnä mukavuuden ja sen, mikä on tarpeeksi mustaa päivän fiilikseen, perusteella.


Mun seuraamista blogeista eliitti yksilöitä ovat:
http://visuaalisestivaativa.fi/ , joka seuraa graafisen alan sekatyöläisen elämää äitinä ja yrittäjänä. Asubloggauksia tulee aika-ajoin, ja ne herättävät aina kiinnostuksen erilaisuutensa ansiosta,

Sekä tietenkin
http://colourme.indiedays.com/ . Tämä yllätti. Iloiset, värikkäät kuvat ja elämää ja positiivisuutta pursuavat tekstit jaksaa ihme ja kumma lukea tällainenkin hemmo, joka ei ymmärrä mitään asusteista, kosmetiikasta tai muodista.


Mä rupesin pohtimaan tämän älyttyäni, että miksei mun blogi muistuta ollenkaan nykymaailman tyyliblogeja? Sitä mietittyäni hetkisen keksin kymmeniä syitä, miksi niin ei ole käynyt. Tässä tulee kolme parasta.

1. Omistan ainoastaan kivikaudelta peräisin olevan digikameran joka on kokenut kovia, ja otan kuvia lähinnä kännykälläni. Mun perunassa kun ei ole kovinkaan hyvä laatu.

2.Musta otetut kuvat on AINA tällaisia:


3. JA mun vaatekaappini pursuaa ainoastaan mustaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovat tervetulleita ♥