16 tammikuuta 2014

Uusia tuulia

Voi apua, mulla oli joku niin upea blogi-kirjoitus mielessä, mutta sitten, maailmanluokan tollo kun olen, menin avaamaan facebookin. Muutamassa hassussa tunnissa sinne ehtii tulla niin paljon tyhjänpäiväisiä asioita, että niitä pleraillessa kaikki upeat, maailmaa mullistavat ideat häviävät kuin tuhka tuuleen.


Ja harvinaista kyllä, löytyi sieltä jotain mielenkiintoistakin:
http://www.boredpanda.com/animal-children-photography-elena-shumilova/?fb_action_ids=620404831340666&fb_action_types=og.likes&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=288381481237582

Päivän yllättäjä oli vanhan ystävän kanssa tehdyltä shoppailukierrokselta mukaan tarttunut Tigerin musta kynsilakka. Olen käyttänyt ennen Seppälän halpoja lakkoja, ja pitkään mua palvelleen mattakynsilakan kökkäröidyttyä mä ajattelin viimein kokeilla jotain uutta. Kieltämättä olin hieman ennakkoluuloinen tutkaillessani Tigerin meikkihyllyn edessä tätä kyseistä yksilöä, mutta halvan hintansa takia se liittyi muiden ostosteni seuraan.


Täytyy sanoa, että tämä oli oikein positiivinen yllätys. Tietenkin jälki on todella erilainen verrattuna edelliseen mattapintaiseen lakkaan, mutta uusi rakkauteni levittyy helposti, ei "kokkaroidu" ennen lakkauksen lopettamista ja kovettuu nopeasti.

Hintakin oli todella kukkarolle sopiva, tästä kaunokaisesta pyydetään ainoastaa kaksi euroa. Suosittelen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovat tervetulleita ♥