04 elokuuta 2014

DIY-nikkari

Koska kesäloma on oivaa aikaa nikkaroida, askarrella ja puuhailla kaikenlaisia turhuuksia, mulla on tapana haalia itselleni muutamia tyhjänpäiväisiä projekteja ajankulukseni. Eikä tämäkään kesä ollut poikkeus. Kun piirtely, salillakäynti ja toimettomuus alkavat kyllästyttää voi kääntää kaiken mielenkiintonsa vaikkapa synttärilahjojen tekoon.
Mulle sattuu aina silloin tällöin ihan älyttömän hyvä tuuri, kun pyörähtelen paikallisten askarteluliikkeiden alennushyllyissä. Näistä Sinooperin kransseista, joita mä tykkään käyttää pohjana (voisihan sellaisen tehdä itsekin mutta laiskuus), pyydetään joskus aivan naurettavia rahamääriä, mutta aina silloin tällöin tällaisen löytää alesta parilla eurolla. (Huomatkaa erittäin siisti ja ergonominen askartelualusta olohuoneen lattialla.)
Opintotuen loppumisen takia mulla on tapana käyttää mahdollisimman halpoja materiaaleja. Tässäkin tapauksessa oksat löytyiväät luonnosta, kuumaliima sekä -pistooli Tigeristä ja pienet hopeiset koristeet taas kirppishyllystä. Tämän yksilön kanssa mulla oli tuuria, sillä sen kokonaishinta jäi alle kymmenen euron.
 Halpaa, hauskaa ja  kaikin puolin mukavaa lahjantekoa. Täytyy sanoa, että näitä tekisi mieluusti useamminkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovat tervetulleita ♥