06 toukokuuta 2015

huhtikuun kipinöitä


Huh mikä huhtikuu! Taas kuukausi porskutti ohi niin nopeasti että sitä tuskin tajusi, ja tälläkin kertaa kuukauteen mahtui inspiraatioita ja niiden puutteita. Eli mitkä asiat aiheuttivat toivottua inspistä huhtikuun aikana? Tässä muutama esimerkki;

1. Tekstuurit ja kuvien muokkaus. Mä olen opetellut viimeisimmän kuukauden aikana uusia nippelitietoja photoshopista ja sen käytöstä, kun olen hoitanut kevyesti meidän kuoron some-mainontaa.

2. Eläinpiirrokset. En ole aikoihin suherrellut muuta kuin ihmisiä joten oli kivaa vaihtelua kokeilla, miten pöllö, koira ja kissa taipuvatkaan kynästä näin vuosien jälkeen. Jotkut oli tunnestettavampia kuin toiset :D

3. Polkupyörällä hurautetut työmatkat. Mun autoni osoitti taas muutaman viikon mieltään ja mä jouduin kulkemaan työmatkat pyörällä, ja kyllähän se on muodostunut tavaksi jopa auton kuntoon tulemisenkin jälkeen. Veri lähtee heti aamulla kiertämään ja vaikka taivas heittäisi vähän vettäkin päälle, niin ainakin TOPpipaikan ovella oon iha hereillä.

4. Vanhat piirrokset. Mä olen katsellut autopuolen aikaisia suherruksia ja kaipaan sitä aikaa, kun aina luppoajan yllättäessä nappasin kynän käteen ja aloin suhertelemaan. Monet niistä suherteluista oli julkaisukelpoisiakin ja mun Deviantart-tilini kukoisti. Ehkä saan sen innon vielä jonain päivänä takaisin.

5. Ja tietenkin kauan odotettu NÄYTTÖ. Vaikka näyttö osuikin sopivasti juuri toukokuun alkuun niin laskisin sen kuitenkin huhtikuun inspiksiin. Eli meillä oli koululla näyttötilaisuus, jossa arvioitiin NY-projektin yrityksien graafista ulkoasua, ohjeistusta ja yritykselle tehtyä julkaisua. Kaikki valmistui ajallaan ja meidän ryhmä suoriutui tästä satumaisen hyvin.

Onko kellään muulla ollut mitään yllättäviä insiksen aiheita?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovat tervetulleita ♥