03 joulukuuta 2015

JOULUKUU day 3

Aamulla pohdiskelin kukkia, jotka ovat kököttäneet meidän olohuoneen pöydällä ties kuinka monta viikkoa. Mun äiti sanoi ne mulle antaessaan, että tehtävänä olisi pitää ne edes viikko elossa. Katso, äiti, ehkei mun viherpeukaloni olekaan ihan olematon!


Mun joulukuun kolmanteen päivään kuului pyöräilyä, hernekeittoa (joka ei mun lempiruokiini kuulu, mutta kerranhan tässä eletään ja olin kovin nälkäinen), ripaus Joomlaa ja työpäivän päätteeksi kotona odotti yhä vieläkin hengissä olevat kukat, joulutähden ripustusyritys ja ensimmäinen puolentoista tunnin salitreeni kahden kuukauden tauon jälkeen.

Ps; mä en ikinä varmaan raaski ottaa mun halloweenlepakkoja pois seiniltä.Ehkä ne saavat olla vielä joulun?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovat tervetulleita ♥