06 helmikuuta 2016

editoinnin opintoja Turussa ♥


Olen viettänyt kahden viikon keskiviikot Turussa opiskelemassa audiovisuaalista viestintää, kuten mun instagrammia seuraavat tietävätkin jo. Päivät ovat olleet pitkiä, herään neljältä bussia varten ja pääsen kotiin illalla yhdeksän jälkeen.

Siitä huolimatta on käsittämättömän mahtavaa päästä oppisoppariin, en ikinä uskonut tekeväni televisiografiikkaa. Puhumattakaan editoinnin koulutuksesta! Ja todella mielenkiintoisessa ryhmässä - olen koko porukan nuorin ja suurin osa muista opiskelijoista on mua huomattavasti vanhempia.


Olen kehittänyt päiviini Turussa jo rutiinin, varaan mukaan muistiinpanovälineet, eväitä ja matkalukemista, kouluun kävelee bussipysäkiltä puolisen tuntia, ja tuntien jälkeen on mukava paluumatkan varrella pysähtyä CafeArtissa teellä. Ihana kahvila, jossa ei katsota kieroon, vaikka levittäytyisin pariksi tunniksi somettamaan ja lukemaan milloin mitäkin opusta joka matkaan on eksynyt.

Odotan kevättä ja yritän etsiä editointiin liittyviä kirjoja. Onko sulla jotain hyvää kantapaikkaa Turussa? Kaikki vinkit kelpaavat!

2 kommenttia:

  1. Voi vitsit ku siistiä!
    Iteki pääsin opiskelemaan audiovisuaalista viestintää, mutta tosin web designeriksi :3
    Saan siinä ohella tehä graafikon töitä. Not bad!

    Niin, ja onnea opintoihin! ♥ Kauhanko ne kestää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mun pitäisi alustavan aikataulun mukaan valmistua keväällä 2017 :) Ja saan itsekin tehdä graafikon töitä samalla, ihan huippua!

      Poista

Kaikki kommentit ovat tervetulleita ♥